Fair Deal

Fair Deal je natjecateljski i radni trening događaj koji sučeljava dva Young Crew tima u svrhu ispunjenja dobrotvornog projekta. Na samom početku natjecanja dobrotvorna organizacija određuje cilj natjecateljskog zadatka. Natjecateljski zadatak treba biti određen u skladu s potrebama dobrotvorne organizacije i sa primjerenim projektnim opsegom.

YC natjecatelji su podijeljeni u dva tima, svaki tim dizajnira dva koncepta dobrotvorne kampanje koji spaja interese dobrotvorne organizacije i dva prethodno odabrana poduzeća. Kampanja treba biti javno istaknuta, generirati prihod za dobrotvornu organizaciju, slijediti specifične naputke poduzeća i ispuniti očekivanja za sve sudionike.

Poduzeće uključeno u projekt tijekom izrade projektnih rješenja nadgleda rad timova kako bi ih mogli usmjeravati sukladno s prihvatljivom poslovnom praksom poduzeća. Tijekom trajanja natjecanja (isto traje tjedan dana), sudionici, poduzeća i dobrotvorna organizacija su u konstantnom kontaktu kako bi se moglo ostvariti optimalno rješenje. Po završetku natjecanja, kampanja koja je pobijedila implementira se u poduzeće i provodi u djelo.

YC natjecatelji su podijeljeni u dva tima, svaki tim dizajnira dva koncepta dobrotvorne kampanje koji spaja interese dobrotvorne organizacije i dva prethodno odabrana poduzeća. Kampanja treba biti javno istaknuta, generirati prihod za dobrotvornu organizaciju, slijediti specifične naputke poduzeća i ispuniti očekivanja za sve sudionike.

Poduzeće uključeno u projekt tijekom izrade projektnih rješenja nadgleda rad timova kako bi ih mogli usmjeravati sukladno s prihvatljivom poslovnom praksom poduzeća. Tijekom trajanja natjecanja (isto traje tjedan dana), sudionici, poduzeća i dobrotvorna organizacija su u konstantnom kontaktu kako bi se moglo ostvariti optimalno rješenje. Po završetku natjecanja, kampanja koja je pobijedila implementira se u poduzeće i provodi u djelo.

Komentari su zatvoreni