Natječaj za izbor pripravnika/ice i članova/ica tima, resor Sponzorstva i partnerstva, resor Marketinga i resor Ljudskih potencijala

Želiš li se okušati u radu naše Udruge, upoznati mnoštvo zanimljivih ljudi koji dijele interes za upravljanje projektima te steći nove vještine? Prijavi se za poziciju pripravnika/ice članici Predsjedništva u čak tri različite interesne sfere. 🙂

Zadatak Pripravnika/ice – Sponzorstva i partnerstva

Traži se pripravnik/ica za resor Sponzorstva i partnerstva. Resor Sponzorstva i partnerstva uključuje komunikaciju sa sadašnjim partnerima i sponzorima Udruge, kao i aktivno pronalaženje novih. U suradnji s članicom Predsjedništva radit ćeš na kreiranju sponzorskih paketa za potencijalne sponzore, pronalaženju novih partnera udruge i izradi plana zajedničkih aktivnosti, dogovaranju sastanaka te komunikaciju.

Zadatak Pripravnika/ice  – Marketing

Traži se pripravnik/ica za resor PR i Marketing. Resor PR i Marketing uključuje predstavljanje rada Udruge na društvenim mrežama (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram), provođenje kampanja za aktualne projekte, rad na novim kampanjama te odnose s javnošću. U suradnji s
članicom Predsjedništva radit ćeš na ostvarivanju planiranih zadataka i ciljeva ovog resora. Također, pripravnik/ca je zadužen/a za koordinaciju svojih članova/ica tima.

Zadatak Članova/ica tima – Marketing

Traže se članovi/ice tima za resor PR i Marketing. U suradnji s pripravnikom/icom članice Predsjedništva (ali i članicom Predsjedništva), rade na ostvarivanju planiranih zadataka i ciljeva ovog resora. Kao članove/ice tima tražimo osobe koje će voditi društvene mreže Udruge te tražimo grafičke dizajnere/ice.

Zadatak Pripravnika/ice – Ljudski potencijali

Traži se pripravnik/ica za resor Ljudskih potencijala. U suradnji s članicom Predsjedništva, tražimo osobu koja će vodit evidenciju o aktualnim i novim članovima Udruge te bit zadužen za interna okupljanja i teambuildinge.

Osim pripravnika ili članova tima naših resora, nudimo i pozicije voditelja naših projekata, ali naravno i članove organizacijskih timova! 🙂

Prijavi se za poziciju voditelja/ice Project Management Workshop 2020!

Što je Project Management Workshop?

Project Management Workshop svake godine okuplja mlade i ambiciozne ljude čije je područje interesa vezano uz upravljanje projektima. Ovaj događaj ima za cilj predstaviti budućim mladim voditeljima projekta mogućnost stjecanja novih vještina, upoznati ih s trendovima u svijetu projektnog menadžmenta, omogućiti stjecanje novih iskustava i razmjenu, te pružiti mogućnost za umrežavanje s drugim sličnim istomišljenika.

Tražimo:

  • voditelja/icu projekta Project Management Workshop
  • članove organizacijskog tima projekta Project Management Workshop

Glavne odgovornosti za voditelja/icu i članove/ice organizacijskog tima Project Management Workshopa:

  • priprema i provedba nacionalne radionice Project Management Workshop 2020
  • koordinacija članova organizacijskog tima

Specifična zaduženja i odgovornosti za voditelja/icu projekta:

  • izvršavanje projekta prema kontrolnim točkama, unutar budžeta i rokova u skladu s planom projekta te izrada projektne dokumentacije
  • delegiranje projektnog tima
  • redovito izvještavanje Predsjedništva Young Crew Croatia o trenutnom statusu projekta
  • izvještavanje Predsjedništva Young Crew Croatia o neplaniranim promjenama na projektu
  • komunikacija između projektnog tima i Predsjedništva Young Crew Croatia
  • potpuna odgovornost za konačne rezultate projekta

Planirani početak rada: 2.12.2019.
Planirani završetak rada: 1.7.2020.

Prijavi se za poziciju voditelja/ice studentskog natjecanja Project Management Championship 2020!

Tražimo voditelja/icu projekta Project Management Championship

Glavne odgovornosti za voditelja/icu Project Management Championshipa:

  • priprema i provedba nacionalnog natjecanja Project Management Championship 2020
  • podrška natjecateljima na nacionalnoj i međunarodnoj razini

Specifična zaduženja i odgovornosti za voditelja/icu projekta:

  • izvršavanje projekta prema kontrolnim točkama, unutar budžeta i rokova u skladu s planom projekta te izrada projektne dokumentacije
  • izvještavanje Predsjedništva Young Crew Croatia o neplaniranim promjenama na projektu
  • komunikacija između projektnog tima i Predsjedništva Young Crew Croatia
  • potpuna odgovornost za konačne rezultate projekta

Planirani početak rada: 2.12.2020.
Planirani završetak rada: 01.07.2020.

Prijavi se za poziciju voditelja/ice projekta Global eCollaboration Competition!

Što je Global eCollaboration Competition (GeCCo)?

GeCCo (Global eCollaboration Competition) je međunarodno online natjecanje koje okuplja članove svih YC nacionalnih/lokalnih ogranaka u jedinstvenom case study natjecanju. Natjecatelji rade u međunarodnim i virtualnim timovima od maksimalno 6 sudionika. Za natjecanje se mogu prijaviti svi članovi YC-a bez obzira na prijašnje iskustvo ili područje struke. Cilj ovog natjecanja je stvoriti povezanost između nacionalnih YC-a te proširiti spoznaju o važnosti i prednostima stvaranja virtualnih timova.

Ciljevi projekta na lokalnoj razini:

  • Uspješna organizacija GeCCo natjecanja
  • Međunarodna suradnja IPMA YCC-a i ostalih podružnica YC-a
  • Promocija rada YCC-a na lokalnoj razini te bolja vidljivost cijele organizacije u Hrvatskoj
  • Promocija upravljanja projektima te posebice rada u virtualnim timovima među mladim voditeljima projekata u Hrvatskoj

Scope (Opseg) projekta na lokalnoj razini:

  • Projekt uključuje organizaciju natjecanja na lokalnoj razini pod mentorstvom Predsjedništva YCC-a i međunarodnog organizacijskog tima (GeCCo Core Team)
  • Organizacija projekta obuhvaća promociju natjecanja, prikupljanje sudionika, njihovo vođenje kroz samo natjecanja, provedbu natjecanja u ožujku te završnu fazu natjecanja. U svim fazama natjecanja voditelj/ica projekta je u kontaktu s međunarodnim organizacijskom timom (GeCCo Core Team) te članom Predsjedništva YCC-a (Project Owner) zaduženim za GeCCo. Pri radu na projektu, voditelj projekta odgovara Project Owneru u YCC-u.

Planirani početak rada: 2.12.2019.
Planirani završetak rada: 31.5.2020.

Uvjeti:

Idealan/na kandidat/kinja za ove pozicije ispunjava sljedeće uvjete:

  • odlično poznavanje engleskog jezika
  • velik interes za područje upravljanja projektima
  • prethodno sudjelovanje na Young Crew Croatia projektima (prednost, ali nemoj da te obeshrabri ako nisi surađivao/la s nama prije)

Također, idealan kandidat/kandidatkinja treba posjedovati sljedeće vještine i osobine:

  • izvrsne organizacijske vještine uz orijentiranost na rezultate i rokove
  • sustavnost i točnost
  • proaktivnost, snalažljivost i spremnost na timski rad
  • izražene komunikacijske i prezentacijske vještine uz poznavanje poslovne korespondencije
  • pozitivan, ‘can do, will do’ pristup radu.

Pozivamo sve zainteresirane koji smatraju da mogu ispuniti tražena očekivanja te su spremni na volonterski rad u svrhu stjecanja kompetencija i iskustva te mogućeg napredovanja unutar Udruge da dostave životopis, motivacijsko pismo s naglaskom na poziciju za koju se prijavljuju do 10.11.2019. na e-mail adresu info@youngcrew.hr.

Kandidati/kinje koji budu izabrani u uži krug bit će obaviješteni putem emaila o datumu i mjestu intervjua.

Za dodatna pitanja javite se na mail info@youngcrew.hr.